امیر نصیرزاده: خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی دفاع افتاده‌اند

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی دفاع افتاده‌اند و معلوم نیست وجدانهای بیدار حقوق بین الملل کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در یادواره شهدای فرهنگیان طی سخنانی اظهار داشت: ما در دوران کرونا غفلت کردیم و از نوجوانان غافل شدیم و دشمن توانست از این زمان استفاده کند و انگاره‌هایی را در ذهن جوانان ما نهادینه کند.

وی افزود: بهترین تکریم شهدا این است که در مقابل استکبار سرخم نکنیم. وظیفه ما این است تا با استقرار کفر مبارزه کنیم و بهترین نوع جهاد تبیین در مدارس، بیان راه شهدا برای دانش آموزان است.

نصیرزاده عنوان کرد:  معلمان ما امروز در خط مقدم جبهه جنگ هستند. امروز عرصه اصلی نبرد در حوزه جنگ شناختی است و معلمان در این زمینه نقشی تعیین کننده برای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب دارند. معماری آینده جامعه به عهده آموزش و پرورش است و معلمان در این حوزه نقش بی بدیلی دارند.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به جنایات اسرائیل در نوار غزه گفت: امروز شاهد هستیم دانش آموزان غزه بجای نشستن سر کلاس باید بر خرابه‌های مدارس و خانه‌های خود بنشینند.

وی افزود: من خودم خلبان شکاری هستم و شاهد بودم در دوران جنگ هیچ وقت خلبانان ما عملیاتی علیه اهداف غیرنظامی انجام ندادند. اما امروز خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی دفاع افتاده‌اند و معلوم نیست وجدانهای بیدار حقوق بین الملل کجاست؟

نصیرزاده تصریح کرد: من تعجب می‌کنم چرا برخی از خودی‌ها که برای یک ماجرای کوچک سر و صدا می‌کنند ساکت هستند؟  انشاالله همه ما با امامت امام عصر و حضور رهبر انقلاب در مسجد الاقصی نماز برپا کنیم.

ادامه دارد...

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.