سردار نقدی:‌ وظیفه داریم در سطوح مختلف به مقاومت کمک کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان و مجاهدان اسلام همیشه آماده هستند و امروز همه ما وظیفه داریم در سطوح مختلف به مقاومت کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند و امروز از خون مطهر این مردم عطر ظهور منجی عالم بشریت استشمام می‌شود.

سردار نقدی با یادآوری اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به زن و کودکان مظلوم غزه رحم نمی‌کند، افزود: این رژیم برای عقده‌گشایی در سرزمین‌های اشغالی نسل‌کشی می‌کند. غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برای همه ما دردآور است؛ اما رزمندگان و نیرو‌های مقاومت دارای توانمندی بالایی هستند و قطعاً از نبرد غزه پیروز بیرون می‌آیند.

وی با تأکید به اینکه "همه ما در قبال مردم مظلوم غزه وظیفه داریم و باید زینب‌گونه از آن‌ها حمایت کنیم"، عنوان کرد: بشریت در قبال جنایات غزه برانگیخته شده است و آماده می‌شوند که جنایتکاران را به سزای عمل‌شان برسانند.

سردار نقدی با بیان اینکه حماسه طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در حرکت به‌سمت نظم نوین جهانی است، گفت: اگر نیرو‌های کرانه باختری و مجاهدان حزب‌الله می‌خواهند عملیات مکمل را انجام دهند، باید توجه خود را به این نکته معطوف کنند که باید عملیات‌ها تا آخر انجام شود؛ زیرا صهیونیست‌ها نشان دادند که هیچ حد و مرزی برای جنایت‌های خود قائل نیستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تصریح به اینکه عملیات‌های گروه‌های مقاومت باید تا پایان و نابودی کامل دشمنان صورت گیرد، افزود: این درسی است که عملیات طوفان‌الاقصی به ما داده است. رزمندگان و مجاهدان اسلام همیشه آماده هستند و امروز همه ما وظیفه داریم در سطوح مختلف به مقاومت کمک کنیم.

وی با ابراز اینکه "امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم"، یادآور شد: اصحاب رسانه وظیفه خطیری به گردن دارند و باید جنایات و وحشیگری‌های جنایتکاران را در سطح جهان نشان دهند.

سردار نقدی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایتکاران صهیونیست در غزه تأکید کرد: باید به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داده شود؛ سکوت در این مقطع جایز نیست و ملت‌ها باید در قبال این جنایت‌ها به‌پا خیزند و برخورد کنند.

وی به تمجید از اقدامات قاطع دستگاه دیپلماسی در برابر جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها پرداخت و گفت: ما باید در ابعاد مختلف دشمن را مورد حمله قرار دهیم؛ چرا که در غیر این‌ صورت قرآن ما را مورد مؤاخذه قرار خواهد داد؛ دستگاه قانون‌گذاری نیز باید جنایات صهیونیست‌ها را در مجامع قضایی بین‌المللی پیگیری کند و فریاد مظلومان فلسطینی را به گوش جهانیان برساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه باید کشور‌های حامی صهیونیست‌ها مورد مؤاخذه قرار گیرند و با آن‌ها برخورد شود، خاطرنشان کرد: باید جنبش نهضت بزرگ جهانی را به تشکل تبدیل و ارتباطات خود با حامیان مردم مظلوم غزه علیه استکبار جهانی را گسترده کنیم؛ این ظرفیت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی اظهار داشت: نهضت بزرگی که اکنون در اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها در جهان تشکیل شده است، باید به یک تشکل تبدیل شود و باید این اعتراضات به‌صورت منسجم‌تر برای حذف حاکمیت آمریکا بر دنیا و رژیم صهیونیستی از صحنه زمین صورت گیرد؛ البته این‌ها مقدمه است؛ زیرا کار‌های بزرگ زیادی وجود دارد که باید به سرانجام برسد.

سردار نقدی ادامه داد: پزشکان کشور‌های مختلف می‌توانند با حضور در فضای مقابل بیمارستان‌ها، بمباران بیمارستان‌ها و حمله به امدادگران را محکوم کنند و این اقدام چنانچه انجام شود، می‌تواند در برابر تکرار حملات صهیونیست‌ها بازدارندگی ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: دستگاه قانون‌گذاری ما می‌تواند قوانین قوی‌تری را علیه اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی وضع کند؛ دستگاه قضایی نیز می‌تواند شدت عمل بیشتری را علیه عوامل آمریکا انجام دهد؛ همچنین پی‌گیری جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی می‌تواند در دستور کار وکلای ما قرار گیرد.

وی درباره دستاوردسازی صهیونیست‌ها از جنگ در غزه هم تأکید کرد: صهیونیست‌ها هر متری که با تانک‌های خود در غزه جلو آمدند، قبر خودشان را چندین کیلومتر عمیق‌تر کردند که از زیر آن آوار‌ها بیرون نیایند؛ آن‌ها در این جنگ چه دستاوردی داشتند؟ آیا کودک‌کشی و تخریب بیمارستان‌ها دستاورد است؟ آن‌ها چیزی جز شکست تاکنون دستاورد دیگری نداشتند؛ اما در مقابل، دستاوردهای مقاومت بسیار زیاد بوده است؛ به‌عنوان مثال این موج بیداری جهان که خواهان نابودی آمریکا و‌ کنار رفتن‌ سلطه آمریکا هستند، بزرگترین دستاوردی است که یک قرن باید کار می‌کردیم تا به چنین قابلیتی برسیم.

سردار نقدی گفت: شاید بایستی خیلی بیشتر از این‌ها خون‌ می‌دادیم تا‌ چنین نتایجی را به دست آوریم که در این رابطه، مردم غزه این‌ کار را انجام دادند؛ لذا همه ما مدیون آن‌ها هستیم؛ امروز غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غربی است و مردم‌ می‌توانند ببینند که "لیبرال‌دموکراسی یعنی چه؟"، آزادی و‌ حقوق بشر به‌مفهوم غربی همین وقایعی است که در غزه مشاهده می‌شود؛ یعنی همه آزادند تا فقط آن مطلبی را که آن‌ها می‌خواهند، بگویند و مطیع‌شان باشند؛ لذا روشن شدن این موضوع از هر دستاورد نظامی بالاتر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره مواضع اخیر آمریکا علیه ایران هم عنوان کرد: آمریکا هیچ غلطی علیه ایران نمی‌تواند بکند؛ چون ذلیل‌ترین و ناتوان‌ترین کشور جهان است که فقط زورش به کودکان می‌رسد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.