سرلشکر سلامی: هر روز حداقل ۱۵ دستگاه تانک و چندین نفربر صهیونیستها منهدم می‌شود

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه صهیونیستها هر روز در معرض تهاجم و فرسایش فلسطینی‌ها هستند، گفت: آنها خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز حداقل ۱۵ دستگاه تانک و چندین نفربر منهدم شود و تعدادی از آنها به هلاکت برسند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین همایش تخصصی حرفه‌ای سراسری حسابرسی مطهر که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های نورالرضا(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه تحت بمباران‌های شدید صهیونیست‌ها هستند، افزود: صهیونیستها می‌خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و نوزدان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند و هر روز در معرض تهاجم و فرسایش فلسطینی‌ها هستند، آنها درون غزه منتشر شدند و خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز حداقل 15 دستگاه تانک و چندین نفربر منهدم شود و تعدادی از آنها به هلاکت برسند.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه صهیونیستها در اخلاق شکست خوردند، در سیاست منزوی شدند و در تاکتیک احمقانه عمل کردند، یادآور شد: صهیونیستها در حال تکرار اشتباهات خود هستند و فروپاشی و زوال آنها در اشتباهات است. آنها به مقاومت مردم مظلوم و باایمان فلسطین و اشتباهات خود باختند، فلسطین باعزت شده و غزه به‌اندازه یک جهان وسعت پیدا کرده است و  آمریکایی‌ها در جهان کوچک شدند و حتی در سرزمینهای خودشان جایی برای نفس کشیدن ندارند و باید در کاخ‌هایشان محبوس بمانند.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه جهان در حال تغییر و اسلام در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها در نبرد پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.