وقتی اروپا با مهره های سوخته بازی نمی کند!/ جیغ بنفش مسیح علینژاد در سرزمین ژرمن‌ها

مقامات آلمانی به علینژاد گفته اند که اگر می خواهند جلسه ای با آنان داشته باشد باید این جلسه محرمانه باشد نه با سر و صداهای مالوف اما علینژاد که مهره ای جنجالی است و با بازی رسانه ای تنها کار خود را پیش می برد به یکباره با شکست عمیقی روبرو شده و حالا سعی دارد با ایجاد جار و جنجال خبری و موضع گیری علیه آلمانی ها این نقیصه را جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز ؛ امیر حمزه نژاد: چند روزی است که جنجال عدم برگزاری جلسه مسیح علینژاد با یکی از مقامات آلمانی فضای مجازی را پر کرده است. بخصوص مسیح علینژاد که مثل مرغ پرکنده این روزها خود به زمین و زمان می زند و سعی دارد عصبانیتش را از این ماجرا ابراز دارد. اما به نظر می رسد علینژاد بیشتر از اینکه از عدم برگزاری این جلسه و عدم همراهی آلمانی ها عصبانی باشند نگران کم رنگ شدن خود در میان مقامات غربی و تبدیل شدن به یک مهره سوخته است.
داستان از این قرار است که مقامات آلمانی به علینژاد گفته اند که اگر می خواهند جلسه ای با آنان داشته باشد باید این جلسه محرمانه باشد نه با سر و صداهای مالوف اما علینژاد که مهره ای جنجالی است و با بازی رسانه ای تنها کار خود را پیش می برد به یکباره با شکست عمیقی روبرو شده و حالا سعی دارد با ایجاد جار و جنجال خبری و موضع گیری علیه آلمانی ها این نقیصه را جبران کند. اما جالب است که وی نمی داند که با این سروصداها بیشتر نشان می دهد که چقدر در نزد غربی ها بی اعتبار است.
درواقع علینژاد بیشتر بی اعتباری خود را به نمایش می گذارد. چه اینکه او در این راستا به خوبی نشان می دهد که مقامات اروپایی با اینکه با چنین افرادی خصوصا در اغتشاشات سال گذشته همراهی کرده اند حالا عمیقا به این نتیجه رسیده اند که ضدانقلابیونی چون علینژاد شکست خورده و ورشکسته هستند. درواقع هم به شکست اپوزیسیون باور دارند و هم افرادی چون علینژاد را ورشکسته و مهره سوخته می دانند. اما مسیح علینژاد که سعی می کرد با معرفی فرد دیگر مانند موضوعی که درباره «شاپرک شجری زاده» به عنوان دختران انقلاب کلید زد، طرح جدیدی را آغاز کند در این حوزه با ناکامی شدیدی روبرو شده است. او این روزها طرح تحریم مردم و خصوصا ورزش حرفه ای ایران را که به نظر می رسد با هفکری «شیرین عبادی» کلید زده است، را با همکاری مقامات غربی و اروپایی انجام دهد که این موضوع نیز مورد استقبال غربی ها واقع نشده است. چندی پیش خود وی اعتراف کرد که مقامات آمریکایی به وی گفته اند که اسم خود را عوض کند و در فضای دیگری زندگی کن! حالا ماجرای وی به مانند فردی است که در باتلاق گیر افتاده است و هر چه بیشتر دست و پا می زند بیشتر در گل و لای فرو می رود و بیشتر از شکست ضدانقلاب با سر و صدا یاد می‌کند.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.