دستگیری ۲۹۴ سارق و مالخر/ استقرار ماموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ پارک مختلف خبر داد و گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۹۴ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از تسنیم :  سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران در پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در پلیس آگاهی طی 72 ساعت گذشته طرح‌هایی را برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند که ماحصل آن دستگیری 294 سارق بوده است که این سارقان اقدام به سرقت موتورسیکلت، خودرو، تلفن همراه و ... می‌کردند.

وی با بیان اینکه برخی از این سارقین اقدام به جعل و کلاهبرداری هم می‌کردند، گفت: این 294 سارق در قالب 68 باند مختلف مشغول فعالیت بودند که تمامی شبکه این باندها اعم از سارق، مالخر و زاغ‌زن شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نتیجه تلاش ماموران پلیس آگاهی در 72 ساعت گذشته تاثیرمستقیمی بر تعداد وقوعات سرقت داشته است و این نشان می‌دهد که دستگیری سارقان تاثیرمستقیمی با کاهش سرقت و در نتیجه آن جرم در پایتخت دارد.

محمدیان با بین اینکه پلیس خودش را پاسخگو می‌داند، گفت: اگر سارقان دست به خشونت بزنند و بخواهند در برابر مردم و پلیس گردن‌کشی کنند حتما صدای آنهای را در نطفه خفه می‌کنیم و برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که شهر را ناامن کنند.

وی با اشاره به یکی از موارد خفت گیری در بوستان نهج البلاغه تهران گفت: این باند برای سرقت به سمت خانم و آقایی حمله‌ور می‌شوند که متاسفانه فرد آقا در این درگیری جان خود را از دست می‌دهد اما تمامی عوامل این باند طی 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس با لباس شخصی در 200 پارک مختلف حضور دارند تا بتوانند عملکرد بهتری را در راستای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.