در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها؛

شاهچراغی: در مقابله با سیاه نمایی‌ها، امیدآفرینی کنید

رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه همه دولت‌ها هر کدام به شکلی خدماتی داشتند و نمی‌توانیم بگوییم فقط در این دولت خدمت کرده‌ایم،گفت: در مقابل سیاه نمایی‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا : سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز (شنبه) در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور با بیان اینکه موضوع انتخابات دارای ابعاد مختلفی است، گفت: حلقه وصل بین رسانه در ابعاد مختلف اداری، سیستمی و ... روابط عمومی‌ها هستند.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط با بخش‌های مختلف جامعه اضافه کرد: اساساً جامعه ما از کف به بالاست. برخی از استانداران روزانه با اصناف مختلف صحبت می‌کنند. این یکی از مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها است.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: مرکز ثقل همپوشانی برای کار روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، رسانه است؛ مثل نشریه‌های استانی. تعدادی از پیام رسان‌های داخلی و ظرفیت‌های آنها و دیده شده که روابط عمومی‌ها نیز باید در این بخش فعال باشند.

شاهچراغی تأکید کرد: جهت‌گیری در انتخابات مجلس، بخش آمده‌ای محلی و بومی است. استثنائاً مسائل سیاسی مطرح می‌شود. مردمی که می‌آیند خیلی به مسائل سیاسی توجه نمی‌کنند. این مراقبت می‌خواهد که موجب شکست و گسست نشود.

وی اضافه کرد: بعضی از بخش‌های رسانه‌ای در استان موضوعی را مطرح می‌کنند که نشان‌دهنده جهل به موضوع است. شاید ما بیشتر باید موضوع را روشن کنیم. برخی به دنبال سیاه‌نمایی به زعم خودشان هستند.

معاون سیاسی وزیر کشور تأکید کرد: برخورد با این سیاه‌نمایی‌ها به شکل قانونی به عهده شما روابط عمومی‌های استانداری‌ها است.

وی یادآور شد: همه دولت‌ها هر کدام به شکلی خدماتی داشتند؛ ما نمی‌توانیم بگوییم فقط ما در این دولت خدمت کرده‌ایم. در مقابل سیاه نمایی‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنید.

وی با بیان اینکه بخشی از اخباری که در سطح کشور منتشر می‌شود، ماهیت میدانی ندارد بلکه بیشتر ماهیت سیاسی دارد، گفت: بله مشکلاتی وجود دارد اما باید کارهای انجام‌شده را هم دید.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.