رئیس جمهور: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال هفت هزار واحد رسیده است

رئیس جمهور با بیان اینکه نهضت احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل ادامه دارد، گفت: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال هفت هزار واحد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین جشن احیا ۶۱۰ واحد راکد تولید و صنعتی استان هرمزگان اظهار داشت: هرچه کارخانجات نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند سود خالص برای کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: مسئله نهضت احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل باید قوی تر از گذشته ادامه یابد و انشاالله شاهد روزی باشیم که هیچ کارخانه نیمه تعطیل یا تعطیل در کشور وجود نداشته نباشد و اشتغال به نحوی مطلوب باشد و کسی دغدغه شغل نداشته باشد.

رئیس جمهور توضیح داد: استان هرمزگان رتبه برتر نهضت احیای کارخانه های تعطیل است و توانسته بیش از ۶۰۰ کارخانه را دوباره فعال کند.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

استان هرمزگان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۷۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و با سواحل طولانی و ۱۴ جزیره ایرانی بزرگ و کوچک در پهنه گسترده آب های خلیج فارس و دریای عمان در حدود چهار درصد مساحت و ۱.۸ درصد جمعیت کشور را در بر گرفته است و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

ادامه دارد...

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.