عصبانیت و توهین ضدانقلاب به نسل انقلابی ۵۷+تصاویر

ضدانقلاب که از حضور مردم پای صندوق‌های رای عصبانی است، به مشارکت شهروندان کهنسال در انتخابات که ۴۵ سال است پای آرمان‌های حضرت امام و انقلاب هستند، اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  ضدانقلاب که نسبت به حضور پرشور مردم ایران در پای صندوق‌های رای با همه تبلیغات منفی که داشته بسیار عصبانی شده است،‌ از سر استیصال و درماندگی اقدام به توهین و هتاکی نسبت به مردم ایران کرده است.

در همین رابطه با توجه به اینکه افراد کهنسال با سن و سال‌های بالا که بعضا با عصا و به کمک فرزندانشان خود را به پای صندوق‌های رای رسانده‌اند تا در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند،‌ بسیار جالب بوده،‌ بیشتر باعث عصبانیت ضدانقلاب شده و ضدانقلاب با عنوان نسل 57 که انقلاب اسلامی را رقم زده‌اند عصبانیت خود را با توهین به این نسل ابراز داشته است.

جالب اینجاست که اگر استدلال ضدانقلاب را هم قبول کنیم که این نسل پای صندوق رای آمده نشان می‌دهد بعد از 45 سال نسلی که انقلاب کرده به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار پایبند و پای نظام ایستاده است.این موضوع موید آن است که این نسل که هم دوران پهلوی و هم نظام جمهوری اسلامی را دیده، بر خلاف همه تبلیغات‌ها هنوز هم انقلابی و فعال است.

ضدانقلاب در توهین به ملت ایران مهر تاییدی به حضور پرشور آنان در پای صندوق‌های رای می‌زند. درواقع هر چه حساب‌های کاربری معاندین بیشتر عصبانیت خود را نشان می‌دهد از این سو، بیشتر شکست سیاست‌ها و تلاش مذبوحانه آنان برای تحریم انتخابات مشخص می‌شود.

هتاکی به مردم و رای دهندگان همچنین به خوبی موید آن است که ضدانقلاب چه میزان برای انتخاب و آزادی عمل شهروندان ارزش قائل است و چقدر شعارهای آزادی‌خواهانه معاندین حقیقت دارد.

عصبانیت ضدانقلاب از مردم ایران از شکست دیگری در کارنامه معاندین خبر می‌دهد که آنقدر برای سیاهی لشکر این جریان گران تمام شده که حالا بدون هیچ استدلال سعی می‌کنند خود را با هتاکی و توهین خالی کنند.این درحالی است که اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و خصوصا رای اولی‌ها در این انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند و نشان دادند که امتداد همان نسل انقلابی هستند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.