اذعان ارتش اسرائیل به شلیک 65 موشک توسط حزب الله

نیروهای مقاومت لبنان، شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی و مواضع نظامی صهیونیستها را در جولان اشغالی موشک‌باران کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  در ادامه حمایتهای حزب الله از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، منابع خبری گزارش دادند که حزب الله با دهها موشک، شهرکهای اسرائیلی واقع در منطقه «اصبع الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) را هدف قرار داده است.در پی این حملات، صدای آژیرهای خطر از این شهرکها شنیده شده است. برخی از منابع، تعداد موشکها را بالغ بر 50 عدد اعلام کرده‌اند.نيروهاي حزب الله همچنین چندین موشک به سمت پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه شلیک کردند. هنوز آماری از تلفات احتمالی در میان صهیونیستها منتشر نشده است.«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که 65 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی شلیک شده است.

مقاومت لبنان صبح امروز و ساعتی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.در پی حمله امروز اسرائیل به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. مقاومت در این حملات، با بیش از 30 موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند. کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین تجمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان آن از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.