نگاهی به واقعه تلخ شهادت طفل شیرخوار فلسطینی

صهیونیست ها با سوزاندن طفل فلسطینی بار دیگر عادت خود را در کشتن کودکان و غیر نظامیان نشان دادند. کودک کشی عادت همیشگی اسرائیل اقدام شهرک نشینان صهیونیست در تخریب خانه های و مزارع فلسطینیان، همواره نه تنها خشم مسلمانان، بلکه خشم تمام آزادی خواهان جهان را برانگیخته است...

شهرک نشینان صهیونیست که برخلاف تمام قواعد و قوانین بین المللی به سرزمین های اشغالی سفر می کنند، بنا به عقاید صهیونیستی و منحرف خود، اشغال زمین ها، مزارع و خانه های فلسطینیان را حق خود می دانند.

 

این در حالیست که حتی سازمان ملل که همیشه در برابر اشغالگری های و تجاوزات اسرائیل سکوت می کند، لااقل به طور ظاهری شهرک سازی ها و غصب جدید زمین های فلسطینیان را محکوم می کند.

 

یهودیان صهیونیست که از کشورهای مختلف جهان به اسرائیل سفر می کنند، برای رسیدن به حق خودساخته و دروغین خود هیچ مانعی را بر نمی تابند. آن ها با حمایت پلیس و ارتش اسرائیل و در سکوت مجامع بین المللی به تخریب اموال و غصب زمین های فلسطینیان می پردازند.

 

تخریب گاه و بیگاه خانه ها، باغ ها و اموال فلسطینیان به دست صهیونیست ها

 

صهیونیست ها که پیش از این درست قبل از تخریب منازل، به صاحبان فلسطینی آن ها خبر داده و به آن ها لااقل به صورت صوری، اندکی فرصت تخلیه می دادند، روز گذشته در جنایتی هولناک حتی فرصت تخلیه کامل اعضای یک خانواده را به آن ها ندادند.

 

هفته گذشته شهرک نشینان تندرو با سبعیت تمام، پیش از طلوع آفتاب در حالی که خانواده فلسطینی دوابشه در خواب به سر می بردند، یکی از پنجره های خانه را شکسته و بمبی آتش زا را به داخل خانه انداختند.

 

در آتش سوزی عمدی این خانه فلسطینی که در روستای دوما در کرانه غربی رود اردن و در نزدیکی شهر نابلس واقع شده است، کودکی 18 ماهه بر اثر شدت سوختگی ها به شهادت رسید و والدین و برادر وی به شدت دچار سوختگی شدند.

 

منزل خانواده دوابشه در آتش جنایت صهیونیست ها سوخت

 

 

صهیونیست های افراطی روی دیوار این خانه ستاره داود را رسم کرده و زیر آن به عبری کلمه انتقام را نوشتند. انتقامی که معلوم نیست چرا کودکان و غیر نظامیان را هدف قرار داده است.

 

تشییع کودک 18 ماه فلسطینی که شب گذشته در آتش سوزی به شهادت رسید

 

طنز تلخ این ماجرا آنگاه نمایان می شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی که خود ید طولایی در کودک کشی و مظلوم کشی دارد، واقعه شب گذشته را محکوم و آن را تروریستی توصیف کرده است.

 

گویا نتانیاهو نمی خواهد قبول کند که شهرک نشینان و به اصطلاح غیر نظامیان صهیونیست، در سایه حمایت ها و تبلیغات دولت او دست به چنین اقداماتی می زنند. همچنین گویا نتانیاهو در مورد جنگ غزه و استفاده این رژیم از فسفر سفید برای حمله به مردم بی دفاع غزه، خود را به فراموشی زده است.

 

گرچه برای رسوایی این رژیم و به قول امام راحل این غده سرطانی، نیاز به آوردن سند و مدرک نیست و جنایتکار بودن آن برای همه وجدان های بیدار در سراسر دنیا اثبات شده است؛ اما در اینجا صرفا جهت یادآوری به چند مورد از جنایت های بارز اسرائیل در حق مردم بی دفاع فلسطین اشاره می کنیم. جنایاتی که در زمان نخست وزیر فعلی اسرائیل یعنی نتانیاهو انجام شده است.

 

سال گذشته سه نوجوان اسرائیلی که از سوی عناصر نامعلومی ربوده شده بودند و به قتل رسیدند. اسرائیل، حماس را مسؤول این واقعه دانست اما حماس هرگونه دخالت در این موضوع را رد کرد. نیروهای اسرائیلی متعاقبا ده فلسطینی را به قتل رساندند که دو نفر از آن ها زیر 18 سال سن داشتند. همچنین صدها تن از فلسطینیان نیز بازداشت شدند. بعد از پیدا شدن جنازه سه اسرائیلی، صهیونیست های افراطی، یک نوجوان فلسطینی را ربوده و زنده به آتش کشیدند. فلسطینیان نیز با تظاهرات خود نسبت به این جنایت اعتراض کردند. همین امر جرقه ای برای حمله ارتش اسرائیل به غزه بود.

 

کودکی مجروح بر اثر حملات هوایی اسرائیل، در بیمارستانی در غزه.

 

در این حمله که از 8 جولای تا 26 آگوست سال 2014 به طول انجامید، طبق آمار رسمی2131 نفر از مردم بی دفاع غزه از جمله 501 کودک و نیز تعداد زیادی از زنان فلسطینی، به شهادت رسیدند. به گفته سازمان یونیسف، 70 درصد از کودکان، زیر 12 سال سن داشتند.

 

عمق فاجعه وقتی بیشتر نمایان شد که بیمارستان ها و مراکز درمانی فلسطین نیز از سوی اسرائیل هدف قرار می گرفت. حتی عده ای از زنان و کودکان که از ترس حمله های هوایی اسرائیل به مدرسه ها پناه برده بودند از حمله "سگ هار نجس" آمریکا در منطقه امان نماندند.

 

پايگاه اينترنتي بسيج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.